1 Mayıs 2016 Pazar

Çilekli Kek









                           


Meraba meraba sevgili okur,
Ne o haftasonunu bitirdin, yarın erken kalkacaksın diye zoruna mı gitti?
Ütünü falan yapmışsındır inşallah.
Sonra sabah sabah elin ayağına dolanıp geç kalmayasın.
Bugünün işini yarına bırakmayasın!
Aşırı gıcık ikazlarım bitti.
Tasalanma şekerim.
Bu yazdıklarımı sadece sen hissetmiyorsun.
Aynı duyguları 6754590830 kişi birden paylaşıyoruz.
Müsterih ol ;)

Şimdiiii
Gelelim asıl meseleye.
Gerçek çilekler piyasaya çıkmışken,
bu çilekli kekten yapmamana gönlüm razı gelmedi.
Tarifine rastlamışsındır belki de.
Tadı güzel, benim hoşuma gitti.
Tavsiye ederim.
Tarif aşağıdaki videoda.


O resimlerin arasına karışan makarnayı soruyorsan 
Onu ben de bilemedim pek.
çok seviyorum ya,
vefa borcumu ödüyorum demek ki:)

Haydi iyi geceler sana.
Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder