25 Nisan 2016 Pazartesi

İyi uykular şarkısı benden ;)

Allah akıl fikir versin bana sevgili okur!

Bugün akşama kadar ayakta alan, okulda nöbet tutan, yarın sabah dersi olan ben değil miyim acaba?
Oturmuş pinterestten kaneviçe modeli bakınıyorum.
Elimdeki yazılıları okudum o kaldı çünkü :)
Oooldu canım,
yatıyorum ben.
Minnak uyanana kadar ne uyusam kardır.
Boyle yazmayı özlemiş miyim ne?
Bir de öğrencilik günlerimi tabi.
Gece vakti müzik dinlemeleri...

Dur sana bi de şarkı gelsin benden.
Ama kalbin yanmasın.
Çekmecedeki resimler baka baka bitmesin...



Sevgiler :*


Hamiş: Piii Allah beni iyi etsin akşam 10da kahve içtim ya ondan uykum gelmiyor demek.
Unutmuştum yahu.
Elime bi kitap alayım da küt diye uyuyayım bari.
Bu saatte bu kadar neşe de iyi değilmiş azizim.
Her şey vaktinde güzel ;)
Dinlediğim şarkıya bakıp kanmayın,
mutluyum elhamdülillah.
Bu sefer kaçtım :***

7 yorum:

  1. :)) kahve bir bana uykusuzluk yapmıyor ozaman :)

    YanıtlaSil
  2. Kahvenin fincanı kurumadan uyuyan beni napcaz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen o kahveleri benimle iç, bakalım uykun geliyor mu konuşmaktan :)

      Sil
  3. Kahvenin fincanı kurumadan uyuyan beni napcaz :-)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Kahvenin fincanı kurumadan uyuyan beni napcaz (-;

    YanıtlaSil