23 Mayıs 2016 Pazartesi

Var mı enginar sevmeyen?


Merhaba sevgili okur,
Efenim ben bu mevsimler enginar yemeden yapamoorum.
Enerjimi enginara borçluyum.
Fransız dadım öyle alıştırmış.
Eh alışkanlık işte...
Bla bla bla
Tabi ki latife yapıyorum şekerim.
Bir gerçek var ki enginarı çok seviyorum.
Sık sık tüketmek tercihim.
"Babanın evinde de yiyo muydun?"dersen külahları değişiriz ona göre.
Şu mübarek günler hürmetine sana da tarifini veriyorum.
Kıymetimi bilesin :)

Şöyle ki
Çiğ enginarı pişirme kısmını
https://www.kevserinmutfagi.com/zeytinyagli-enginar.html
adresinden,
garnitur kısmını 
http://www.nefisyemektarifleri.com/zeytinyagli-enginar-tarifi-199273/
adresinden yapabilirsin.
He he güya tarif verdim :)

Hususen tenbihlemek istediğim yer garnitürünün hazır garnitür olmamasıdır.
Kendi yaptığın ve içerisinde patates de bulunan garnitürün tadını başka yerde bulamayacaksın.
Bir de buzdolabında iyice soğuyunca enginar bir şeye benzemiyor bence.
Tavsiye etmek benden takdir sizden efenim.

Enginarla ilgili sloganımı de söyleyip kaçıyorum:
Bence kesinlikle ana yemek !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder