12 Mayıs 2016 Perşembe

Minnak kızıma minnak bi etek diktim




Gülibrişim gözlü kızın kırmızı eteği dikilsin, ütlensin, 

tablo niyetine duvara asılsın bakalım.

 Havanın aydınlık oluşunu, 

üzerinde eteğiyle koşturuşunu hayal edeyim kızımın. 

Sonra çocukluğumu hatırlayayım,

 bunun aynının pembesini annemin bana diktiğini... 

Cânım annem be, sen ne çok seviyormuşsun beni.

 Diktiklerini üzerimde gördüğündeki mutluluğun gözümün önünde. 

Hele de biri "Ne kadar güzel kıyafeti kızının." dediyse değme keyfine. 

Cânım annem , cânım kızım. 

Ömrünüz uzun olsun.

 Sizi banabağışlasın Rabbim! 








Not: Gönül isterdi ki dikim aşamalarını sana öğreteyim.

Ama olmuyor sevgili okur,
santimle, detayla uğraşacak kadar sabrım yok.
O yüzden izah yeteneğim de olmuyor bazen :(

5 yorum:

  1. Ben de etek istiyorum Esra Hanım. Öle dikip dikip koymakla olmuyo canı isteyenler var dimi ☺

    YanıtlaSil
  2. Ben de etek istiyorum Esra Hanım. Öle dikip dikip koymakla olmuyo canı isteyenler var dimi ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana göre etek dikmeyi becerebileceğimi sanmıyorum da
      Bi kız doğurursan ona alasını dikerim evelallah ;)

      Sil
    2. Öyle uzun fln istemem korkma aynının 38 bedeni ☺😉

      Sil
    3. Öyle uzun fln istemem korkma aynının 38 bedeni ☺😉

      Sil