11 Nisan 2016 Pazartesi

Hale'nin menüleri / Enginarı nasıl yedirdim? / Enginarlı çorba

Merhaba sevgili okur
Bizim ufaklık bir şeyleri yeme konusunda hala direnç gösteriyor.
İstiyorum ki sağlıklı olan ne varsa yesin.
Hatta benim sevmediklerimi de yesin :)
-Uuuu itirafa bak :)-
Ben enginarı çok seviyorum.
Pazara geldiğinden beri her hafta pişiriyorum.
Tabi ki ben hapur hupur yerken eşim ve kızım burun kıvırıyor.
Hale ısrarla enginar yemiyor-du.
Ben klasik usul dışında vermeyi deneyene kadar tabi...

Aklıma bir fikir geldi.
Yarım patates,
yarım havuç ,
yarım enginarı haşlayıp püre yaptım.
Diğer taraftan kavurduğum yarım soğan ve avuç içi kadar kıymayı sulu kıvamdaki pürenin içine kattım.
Ya Rabbim, bu kadar mı lezzetli olur.
Enginarı beğenmeyen kızım seve seve içti çorbasını.
Tabi bu durum beni çok sevindirdi.

Belki denersin diye tarif edeyim dedim.
Müsterih oldum şimdi,
Tanrım !
Ne mes'udum :)

Sevgiler...

2 yorum:

  1. blog keşif etkinliğinden geldim bende beklerim. sevgiler...
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil