31 Ekim 2015 Cumartesi

Kaneviçe kaneviçe dedin, başımın etini yedin !

Merhaba sevgili okur
Hiç üstüne alınma bu postun başlığını kendime ithafen yazdım.
Bu aralar kaneviçe diyerek ortalarda dolanan benim zira.
Henüz kullanılacakları yerlere monte edilmeseler de kaneviçelerim bitti.
( Kısmen )



Nerede kullanacağımı da hala açıklamadım farkındayım :)
Basın açıklaması yapacak gibi bir havaya kapıldım.
Dur biraz daha söylemeyim :)

Bu arada sadece kaneviçe işlemiyorum tabiki sevgili okur,
Misafir kabul ediyor, gezmelere gidiyorum.
Bu sayede Hale'nin  iki arkadaşı oldu bile :)




Bu da "kek kalıbında pandispanya" adlı çalışmam.
Merak ettim, deneyiverdim.
"Sunum önemli değildir, çayın yanına bir şey olması önemlidir." diyenlerdensen deneyebilirsin.
Tadı güzel efenim, görüntüsüne aldanma.

Benden bu kadar.
Görüşmek ümidiyle,

Öpücükler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder