3 Eylül 2015 Perşembe

Senin "eylül" dediğine ben "yas" diyorum.


Furya haline dönüşmüşse bir şey, benim kusasım   geliyor sevgili okur.

Kızımın adını Eylül koymuş olsam  koşa koşa mahkemeye gider, değiştirirdim.
Ne çok eylülsever varmış.
Niye bunca zaman tutmuşlar içlerinde de hepsi aynı anda dile gelmiş.
Bıdı bıdı bıdı bıdı işte.
Niye kızıyorsam şimdi millete.
Ben aslında eylüle değil de millete kızıyorum doğru.

Bu eylül  hayatımıza ne kattı?
Nasıl geldi bilen yok.
Öyle güzel ensar olduk ki topraklarımızda can verdi bebekler.
Utanmadık sayfa sayfa resimlerini  paylaştık.
Midesi bulanan herkes birden Suriyeli dostu kesildi.
Ne oldu arkadaşım?
Katya'ya kahve emretmeye mi geliyordu bu Suriyeliler bizim vatanımıza?
Hayalinde öyle miydi?

İstediğimiz kadar ağlayalım şimdi.
Bir can daha sorgusuz sualsiz cennete gitti.
Kendimi asasım, etlerimi liğme liğme edesim geliyor.
Sokakta gördüğüm herkesin suratına balgamlı bir tüküresim...
Yaratılmışların en aşağısı, aşağınında aşağısı değil mi buna sebep olanlar?
Sen otur eylül türküleri çal.

Öfke nöbeti bu olsa gerek.
Başım çatlayacak ! 

Allahım bize biraz inşirah gerek, lütfen.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder