11 Temmuz 2015 Cumartesi

Avarelik nedir bilir misin?

Merhaba sevgili okur,
Şu senin Nur Yerlitaş'ı tenkit ettiğimi sandığın bir yazım vardı hani hatırlıyor musun?
( -Ney? -Bunu da nerden çıkardım? )
Hani orada demiştim.
Duvarıma bir şeyler asacağım da birtürlü karar veremiyorum diye.
Karar verdim.
Çok iyi halt ettin dersin birazdan duvarıma ne alakasız şeyler astığımı görünce :)
İnstagram paylaşımlarına esir oldum napayım.
O girdabın içinde buldum kendimi.
Bebemi kaptığım gibi yalldır yaldır gittim Eminönü'ne
"Ana bunlar ne kadar da ucuzmuş." dedim aldım geldim polyesterleri.
Aklıma gelen renge de boyadım.
Uyumsuzluğun uyumunu yakalarım sandıydım.
Omadı pek.
Yine de kibarlığından iltifat edenler olmuyor değil.
Bu da benim tesellimoluyor :)
Bi bak bakalım sen beğenecek misin?

Hamiş: Bunları misafir  odama yapmadım tabi.
Hem çivi de çakmadım duvarlara merak etme.
Maliyeti de az sıkılınca değiştiririm hem.
Sonuç; yine ben haklıyım anacım :)

Öpücükler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder