4 Mayıs 2015 Pazartesi

Mamudo gurban niye doğdun?


Huuuuu sevgili okur,
Nasılsın?
İyi misin?
Beni soracak olursan yorgunluktan beli bükülmüş haldeyim.
1 Mayısta tatildi malum, o da cumaya denk geldi.
Şimdi sen merak etmişsindir beni ne yaptı o sürede diye.
/ Bütün işin bu zaten :P /
Cuma günü öğleden sonra Yalova'ya doğru yola çıktık.
Termal kaplıcası güzelmiş bir gidelim dedik.
Biz Yalova'ya gittiğimizi sanırken meğen Balıkesir'e gidiyormuşuz.
Hayır canım, yolu şaşırmadık.
Önce Yalova'ya gittik.
Gerçekten çok beğendik.
Oraya giderken yolda üniversiteden çok yakın arkadaşım rotamızı Balıkesir'e çevirmemiz vasile oldu.
Cuma gecesi arkadaşımda kaldık.
Cumartesi Manyas KuşCenneti ve Bandırmayı gezdik.
Gece 3tü evimize geldiğimizde.
Ufaklığı zar zor uyutup uykusuzluktan geberen ben cumburlop yatağa tabi.
/ Önceki gece de 4e yakın uyudu da benim cimcime/
Sabah 9da kalktık kızımla
Eşim de çok yorgun epey geç kalkacağını biliyorum.
Dedim ben şu buzdolabını bir temizleyeyim.
Başladım temizliğe.
O arada kahvaltı hazırladım, yaptık.
Sonra Hale'yi uyutup makinaya çamaşırlarımı asınca çeyrek yüz yıldır yıkamadığım balkonumu yıkadım.
Sonracığıma bebemiz uyanınca marketin yolunu tuttuk.
Bir yığın alış veriş...
Eve geldik.
Markette görüp "Bundan ne güzel turşu olur." diye aldığım karnıbahar, lahanaları temizledim doğradım.
Cam turşu kaplarıma yerleştirdim. 
Sıra geldi aldıklarımı yerleştirmeye.
Yavaştan başladım yerleştirmeye.
Bir yandan da akşama yemek yapmam gerekiyor.
Yemeği hallederken dolapta tadı değişmiş olan yoğurdu fark ettim. Kaynatıp peynire çevirdim.
Ayrıca bebişe de sebze çorbası hazırladım.
Biz yemeğimizi yerken o da yedi.
Tabi kafasına ayaklarına kadar sebze çorbasından nasiplenmiş bir kirpi kaldı elimde :)
E bu kirpiyi yumuşatmak lazımdı.
Suyunu hazırlayıp bıcı bıcısını yaptırdım.
Neyse ki uyudu.
Sonra çayımızı içtik eşimle.
Bulaşıkları topladım.
Çamaşır makinasına 2 defa çamaşır attım.
Buzdolabı temizliğine devam tabi.
Aldığımız yeni sütü kaynattım..
Yoğurdumu mayaladım.
O arada uyanan bebiş tekrar uyutuldu.
Şimdi yapacak iş kalmadı, boşluğa düştüm.
Deeermişşşim.
/ Bi ara da bu vardı :) /
Bildiğin göçtüm.
"Mamudo gurban niye doğdun?"  dediğini duyar gibiyim.
Şimdi bunlarıı sana ne kadar da becerikliyim demek için anlatıyorum sanma sayın okur.


Her gün böyle hırpalamıyorum kendimi.
Ne kadar öngörüsüzüm onu düşündüm.
Kıvamında yapsam da hayatın tadını çıkarsam fena mı olurdu.
Ben kendime yeni kararlar aldım, sen de al.
Bunları deneyeceğim bir süre, yaşam kalitemde değişiklik olacak mı merak ediyorum.
Mesela önce eşim ve çocuğum diyeceğim.
Onları mutlu etmek için daha çok çabalayacağım.
Bakalım neler değişecek?

Öptüm seni :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder