13 Nisan 2015 Pazartesi

Dikiş makinam geldiiii


Merhabalar sevgili okurcuğum,
Şimdi bir keyifliyim ki anlatamam.
Aslında bugün Eminönü'ne gitmeyi planlamıştım.
Sonra babamın dikiş makinamı kargoya verdiği aklıma geldi.
Ben makina istiyordum ama alıp kullanmazsam diye tereddüt ediyordum.
Sağ olsun anne babam sabahın erken saatlerinde A101 e gidip bana bu makinayı almışlar.
Kargom az önce geldi.
Karga tulumba eve getirip bir gayret açtım.
Dikiş makinamla kavuştuk.
Yanındaki eşantiyonları görünce sevincim bir kat daha arttı.
Çok tatlı bir dikiş kutusu da varmış.
İçinde de ne ararsan var.
Vee bir poşet daha
Bizim oralarda pancarlı ekmek meşhurdur.
Annem pişirmiş bir poşet de ondan göndermiş.
Havalara uçtum deyim yerindeyse.
Afiyetle yiyeceğim gibi akşama ne pişirsem derdinden de kurtuldum.
Dikiş makinamla aramızdaki yemek engeli de aşıldı.
İlk buluşmamızı gerçekleştirebiliriz :)
"Aman da ne kadar abartılı seviniyor." diyen vardır belki aranızda.
Ne yapayım ben böyle içi içine sımayan biriyim işte.
Halet-i ruhiyemi seninle paylaştığıma göre dikiş makinamla aşk yaşamaya devam edeyim ben :)
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder