8 Mart 2015 Pazar

Minnak kızıma minnak bi bebek diktim :)

 Merhaba sevgili okur,

Bu bebeklerin 6. ayı bayağı değiştikleri, yorucu bir aymış onu fark ettim.
Her görenin kuzu bu kuzu dediği, tek derdi kucağa alınmak olan kızım bu ay hiçbir şeyden mutlu olmamaya başladı.
Hele şu 6. ay karma aşısı yok mu, çok kötü etkiledi yavrumu. 
Gece sabaha kadar, sabah akşama kadar durmadan ağladı desem yeri.
Neyse ki aşıların etkisi geçtikçe normale dönüyor bebeğim.
Gün geçtikçe sakinleşiyor.
İşte bu sıkıntılı günlerde kızımı ödüllendirmek, eğlendirmek için bir bebek dikmeye karar verdim.
Ha ha, bu cümleye inanan var mı?
6 aylık bebe ne bilsin ödülden cezadan di mi? Tabi ki tamamen kendi hevesimden gelişti bu oyuncak vakası.
 Önce işe yaramaz kumaşları derledim topladım. 
Nurtopu gibi kumaşlarım, kurdelalarım, boncuklarımın olduğu bir kolim oldu.
Sonra internetten dikilmiş bebeklere baktım.Tilda bebekler dikkatimi çekti ama çok da hoşuma gitmedi. 
Tilda benzeri hayvana benzeyen oyuncakları daha çok beğendim.
Gördüğüm bebeklerin hoşuma giden yerlerini birleştirince de böyle bir şey çıktı ortaya.

Çok samimi bir arkadaşım "Aynı ucubeye benzemiş, dikkat et Hale bundan korkmasın." dese de bence fena olmadı :))
Beğenen olur da dikerse diye dikim aşamalarını da paylaşıyorum.


Bir ara da bu minik eteği dikmiştim. 


Dikiş dikmek çok eğlenceli sevgili okur, stres atmak için bire bir.
Tabi biraz geliştirmek lazım iki kumaşı yan yana getirdim diye havaya girdim sanma :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder